sedanurserhatlan Kızlar dünden beri boğazı şişik, balgamlı öksürük var bebeğim de ve sürekli ağlıyor doktor ilaç verdi yeni başladık başka neler yapılabilir
pazartesisendromu sedanurserhatlan bizim de oyle hastaligi yeni atlattik oksuruk oldu,balgam.Tekrar gittik 4 yasinda kizim ilk defa cigerine birikmis az balgam ilac kullaniyoruz 3 gundur geceleri oksuruyor toparlayamadi
Poly-ana sedanurserhatlan Serum fizyolojik ile buhar verin burnunu boğasını çok rahatlatır balgamını yumuşatır kolay atmasını sağlar
sdfkty sedanurserhatlan kuru dut varsa evinizde onu kaynatıp verebilirsiniz enfeksiyona çok iyi geliyor balgam için hava tutabilirsiniz ve burnunu doldukça temizleyebilirsiniz. Ihlamur falan da iyi gelir bogazinj yumuşatır. Geçmiş olsun 🌸
63_hulya_63 sedanurserhatlan bok sıvı şeyler verin .corbasj i kemik suyuyla yakın zencefil zerdeçal ekleyin corbalarina boğazına iyi gelecektir
Kalbim22 pazartesisendromu merhaba çok geçmiş olsun bize de aynısı oldu da hava verdi mi doktor bir de ateş yaptı mı sizde
pazartesisendromu Kalbim22 cok az balgam geliyor gece oksurukleri gecti muhtemelen o oksurugu balgam sokturucu yapti bilemiyorum ama agiz salyasi artii.Bakalim tekrar cigerini dinletecegim insaallah suan genel durum iyi arada oksuruk balgam seklinde
mercanb sedanurserhatlan buhar verip sonra sırtına gaz çıkarır gibi vurun eğer korkmazsanız tabi çünkü benim kızım 1 saat sonra çok fena kustu ve bütün balgam bitti ama gerçekten çık kötü çıkarıyorlar