15 yaşımdan beri var sırtımda başladı en çok yüzümde olmak üzere pek çok yerimde var. İnternette kansere yakalanma riski daha çok vitiligo hastalarında diye okudum moralim çok bozuldu. Var mı benzer durumda olan ne gibi şeylere dikkat ediyorsunuz ben sadece yazın güneş kremi sürüyorum