5 gün önce gece uyuyamadım nefes darlığı derin nefes alma hissi kalp çarpıntısı titreme falan geldi axile gittim hiçbişey yok panik atak dediler 5 gün oldu geçmedi . Dün acile gittim ağlaya ağlaya bana bişey oluyor diye sanki göğüsme bişey oturmuş kalkmıyor nefed alıyorum aslında ama sanki nefes alamıyorum gibi dern nefes alma hissi grliyor iştahsızlık hiçbişey yiyemiyorum uyuyamama korkusu baş dönmesi göz kararması falan psikiyatriye git dedi doktorlar gittim hemen ilaca başlamayalım bi 2 hafta kendini yokla devam ederse başlarız dedi arkadaşlar panik atak böyle bir şey mi yaşayan yada çevresinde yaşayıp bilen bana ne olur söylesin bu şey geçiyormu sonradan yada 5 gündür devam etmesi kesintisiz normal mi allah rızası için bana destek olun çok ihtiyaxım var