Kızlar bebeğim 1 ay 6 günlük. Anne sütü ve bazen mama ile besleniyor. Doymadığını anlarsam mama veriyorum ya da sağdığım sütleri birleştirip veriuorum. Ama kakasını günde 1 kez ya da 2 kez epey dolu sulu bir şekilde yapıyor. Önceden böyle değildi ama şu 1 bucuk haftadır falan böyle yapıyor. Çişli bez sayısı çok iyi ama kaka az. Makatta çatlağımız var belkide acıyor ondan yapmıyor diye kendimi yiyip bitiriyorum ☹️ Sizin bu ayda bebekleriniz günde kaç kaka yapıyor ? Normal mi günde bir kere yapması