0808h Kızlar kendime yeni çamaşır makinası aldım servisçi bana beyazları sentetikte renklileri pamukluda yıkamamı söyledi ben bugüne kadar tam tersini yapıyordum sizce nasıl olmalı ve hangi deterjanı kullanıyorsunuz
bucocukac_ 0808h ilk defa duydum bunu böyle daha iyi oluyorsa denemek lazım perwol kullanıyorum beyazlar ve renkliler için bebeğim içinde durunun granülünü kullanıyorum
Huma_kus34 0808h tam tersi bılıyodum bende 😵💫😂 e bıde oyle deneyelim bari ben hertürlü bingo kullanıyorum
minikmucizemaak 0808h Ben hepsini sentetikler de yıkıyorum. Beyazlara ariel, renklilere bingo kullanıyorum. Ama beyazlarımız o kadar az ki 1 bu deterjanı alalım 8 ayı geçmiştir sanırım.