Kızlar bebeğim 2 ay 1 günlük bebeğim birkaç gündür çok huysuz ve uyumuyor nerdeyse uykusu hiç yok ve sürekli ağlıyor sesi kısıldı ağlamaktan doktor atarax şurubu yazdı gerekmediği sürece kullanma dedi çay kaşığıyla gece ver dedi aranızda kullanan var mı?