Alerjikrinit zuzunur bez takmayın kilot bez de dahil. Alıştırma kilodu olabilir. Çıkarken yaptırın su da vermeyin fazla. Erkek çocuğuysa şişe kurtarıcı 😀
Umutveannesi zuzunur alıştırma kilodu alabilirsiniz ben ilk zamanlar hep onu giydirip dışarı çıkarmıştım. İşediği zaman çişi emiyor sızdırma yapmıyor ama hemen değiştirip diğerini giydiriyordum. Bezi çıkardıysanız bir daha takmayın derim
banu3535 Biz bununla çözmüştük dışarıda tuvalet işini, evde ne sıklıkla soruyorsam disarda da sorup yaptırıyordum.
haydii banu3535 ben bunun erkek olanı aldım Siz eve gelince nasıl temizliyorsunuz içine sinmisti neler yaptım ama o idrar kokusu çok kötü Bende çöpe attım şimdi kızım olcak korkuyorum ya Wc eğitiminden 😱 dışarı için
banu3535 haydii aaaa malzeme mi farklı acaba ben döküp çamasir suyuyla yikadim hep banyoda koku kalmadi hiç, benimki de erkek olani
bbbnnndzf zuzunur doğrudur aslında ama sürekli dışarı çıkıyoruz biz hani parktır çarşıdır falan eskiden yapmıyordu ama şu an yapıyor oğlum yani kimsenin görmeyeceği bir yerlerde