Sbe Merhabalar 😊 4.ayla birlikte başlanan kan damlasını hiç kullanmayan var mı?? Ek gıdaya geçişle birlikte ihtiyacını besinlerden karşılamak nasıl olur sizce??
Mirac_21032019 Sbe ek gidaya baslarken yedigi besinler demir ihtiyacini karsilayamaz tabiki kullanmak gerek
Deletedmom110 Sbe ilerde anemi görülmemesi için şimdiden demir depolarının dolması gerek diye okumuştum. O sebeple kullanıyoruz.
Ejderhahavva Sbe ben kullandirmadim hiv pişman değilim kaç tane denedim ama hep bi mide bulantiisi kusma kaka gecikmesi kaka yapamama 3 tane kan ilacı denedim yok hiç birini kullanamadım...8 aylıkken kanına baktirdim masallah kan değerleri güzeldi
Sbe Ejderhahavva peki ek gıdaya geçişte kan yapıcı özellikteki besinlerden özellikle yedirdiğiniz bişey var mıydı?
iraz90 Sbe bende vermiyordum pekmez veriyordum 8.ay kontrolunde kansizlik cikti demir depolari bosalmaya baslamis sabah aksam 8damla sidefer kan damlasi verdi doktorum
Minikhayalim Biz kullanmıyoruz sağlık ocakları kan tahlili yapmadan yapıştırıyor kan ilacını. Bebeğimde 4 aylıkken alerji yaptı 2 marka kullandım ikiside ağır geldi. Çocuk doktorumuz kan tahlili yaptı gerek duymadı kullanmıyoruz.
Kartal Sbe ben bir ay verdim oğlum istemeyerek içiyordu sonra vermedim bu ay kan tahlili yaptırdım çok şükür temiz çıktı doktorumuz kesebilirsin dedi ben zaten vermiyorum bu arada her sabah iki kaşık organik pekmez verdim
Kartal Sbe 7 aya yakindi basladim evet çay kaşığı önce bir çay kaşığı şuan 9 aylık 2 çay kaşığı veriyorum
Can_imin_Cani Sbe ben kullanmadim pekmezle uzumle saglmaya calistim zaten lan degeri normalse kullanmaya gerek yok
Mervecom Sbe 5.5 aylık oğlum 6. Ayına geldiğinde doktorumuz kan tahlili yapıp gerek varsa kullanmamız gerektiğini söyledi. Eğer gerek yoksa boşuna kullanmayalım demişti.