Malum sebepten doğum sonrası kilolarımı vermek için diyete başlayacağım. 10 gündür diyetisyenlere bakıyorum. Bebekte olunca diyetisyenin ofisine git gel yapmak istemedim online diyet yapayım dedim. Ama sütüm azalır diye bu işi gerçekten iyi yapan biriyle yapmak istiyorum bu süreci. Online diyet alıp memnun kaldığınız diyetisyen var mı acaba? Özellikle emziren anne diyeti alıp memnun kaldığınız hatta. Ve online diyette gerçekten verim alınıyor mu? 2-3 aylık paket fiyatları daha uygun ama verimli olmuyorsa boşa gidecek oda. Önerilerinizi dinliyorum :)
Bu arada bebeğim 7.5 aylık. Zamanla verirsin kafana takma yazmayın veremedin daha da aldım :D