zehra-98 20 aylıkken verdim valla mecbur kalınca veriyorsunuz. Anne olarak hep eksilerini görüyoruz ama ben şu an çok memnunum. Çocuğum yemek yemeye başladı, kelime sayısı arttı, ayrıca evde bakıcıyla geçireceği vakitten çok daha kalitelisini geçiriyor. Güvenilir bir yer bulursanız hiçte sıkıntı değil. Tek eksisi hastalık durumları fakat ben öğretmenim geçen sene çocuğum evde bakıcıylayken de ben mikrop getiriyordum yine hasta oluyordu mesela.