Melekhnm eğer evdeyse benim ısrarımla 3 ana 1 ara öğün yapıyor. Miktarı genelde az oluyor iştahlı değil pek. Ama kreşte ise sabah ve öğlen keyfi davranıyor, çoğunlukla yemiyor. Eve gelince iyi bir ara öğün ve akşam yemeğini sağlam yediriyorum ki, okey kilo almıyor bari vermesin de. Kafasındayım