berentt Kızlar 9 eylülde doğum yaptım ne zaman 40m çıkmış olucak kırk ucurma muhabbeti filan. Bide akşamları içim sıkılıyor ağlıyorum sürekli yaşayan varmi neler yapıyorsunuz böyle olunca
aysebb berentt 19 Ekimde çıkar kırkınız. İç sıkılması, ağlamalar vs bunlar çok normal içinizden ağlamak geliyorsa ağlayacaksınız yani başka yapacak birşey olmuyor maalesef. Zamanla azalıyor merak etmeyin özellikle 1. aya doğru azalmış oluyor