Uykusuzhergeceeee 3 yaş olmak üzere oğlum inatçı ve her şeyi kendisi yapmak istiyor bende fırsat veriyorum başardığı için mutlu oluyor ☺️ sabah kreşe gidiyor zaten akşama kadar. Akşam etkinlik saatimiz var dikkat geliştirme setlerinden ya da kesme yapıştırma gibi etkinlikler yapıyoruz sonra serbest oyun zamanı arabaları toplariyla falan oynuyor sonra yemek Faslı şükür sorunsuz yiyor kendisi bazen ben destekliyorum yemekten sonra 15 20 dk çizgi film izlemesine izin veriyorum bu arada dinleniyor 😂 sonra tekrar oyun, anne baba yan yana gelsin istemiyor ikimizden birini cekistiriyor onunla oynayalım diye. Ve asla susmuyor dili iyice çözüldü 😂 uykuya geçişte sorun yaşamıyoruz ama kendi odasına alıştırmaya çalışıyorum o yüzden sık uyanıyor bizimle uyumak istiyor genel olarak fena değil diyebilirim 🥲