Çocuğuma tek bakıyorum eşim uzakta çalışıyor. Oğlumda beni bu ara yoruyor yemek yememe konusunda. Bi günü Bi günü tutmuyor bugün güzelce yiyorsa yarin kilit vuruyor ağzına bazen sabredemiyorum .Bugün yine yemek istemediği günlerden biriydi .Pırasa yemeği yaptim yoğurtla Bi kaç kasik yedi .Tm dedim sevmemiştir .Dün maş fasulyesi almıştım gittim kiymali yaptim yemeğini yok yemiyor çocuk en son sinirlendim kollarını tuttum çünkü kaşığı vuruyordu karnı da aç biliyorum.Kolunu sanırım acittim o an ben elimi çekince o da kolunu tuttu bana baktı kendimi çok kötü hissettim özür diledim öptüm kolunu ama nafile içim hala çok kötü. Zorla yemek yedirmem aslında ama daha yemeğin tadına bakmadan ağzını kilitliyor zorlada olsa ağzına Bi lokma alınca devamını getiriyor .O yüzden o an ellerini tuttum. Oglumu çoook seviyorum bugün böyle olması beni kötü anne yapar mı?Yada oğlumun aklında kalır mı bu en azından bilincaltinda? 😔