Kızlar grıp gecırıyoruz evde ılacımı havamız var dıye ven doktora görünmedim oglumu bugun goturdum artık baktım ateslenıyor ara ara benım kullandıgım dısında ekstra bır ılac vermedı ama bugun serum fizyolojik tüp halınde vermıs bıze gorselı buraya koyucam bunu eczanede nedir nasıl kullanıcam ne ıcın yazmamıs yanı burnuna temızlemek ıcınmı anlamadım bende tüp seklınde yok sırıngayla cekıp temızlıyorum ztn kullanan varmı bunu acıl yardımcı olurmusunuz? 