13,5 aylık oğlum. Her gece yastığa başımı koyarken yarın hiç bağırmıcam diyerek yatıyorum ama ertesi gün bir şekilde zıvanadan çıkıyorum 😂🥹 çok üzülüyorum ağlıyorum kötü bi anneyim diyorum psikolojimi bozdum 🥹 psikoloğa başladım bu yüzden. Umarım faydasını görürüm 😔 bağıran bi anne olmak istemiyorum yalnız değilsin canım 🥹😔