bisenakillisinzaten Yonca29 ilk dogumunuz muydu bebisiniz kaç kilo kaç cm dogdu bide kaç haftalıkken dogurdunuz
bisenakillisinzaten Yonca29 helal olsun peki sizin doğumdan önce yaptığınız her hangi bi şey var mıydı kesisiz dikişsiz olması icin
Cicektebenimcicekligunlerde bisenakillisinzaten Yırtılma olmasın diye atıyor doktorlar. İlk oğlumda 2 dikişim vardı. 1tanesi doktorun attığı kesik diğerini de sıkılassin diye 1fazla attım demişti. Alakası var mı bilmiyom ama..
bisenakillisinzaten Cicektebenimcicekligunlerde evet ama herkeste gerekli olmayabiliyor. Mesela sizin çok büyük ihtimalle kesisiz dikişsiz olurmuş ama kesiyi attiklari için onu dikmisler
1mom1 Cicektebenimcicekligunlerde bişey soracağım,benim de dıştan 4 5 dikişim vardı onlar düştü 23 günlük olduk ,ama dokununca içteki dikişler hâlâ duruyor hissediyorum onlar da düşüyor mu nasıl oluyor
Cicektebenimcicekligunlerde bisenakillisinzaten Yırtılma ihtimali de var ama o zaman zor ve geç iyileşiyor.
bisenakillisinzaten Cicektebenimcicekligunlerde işte onun içinde gebelerin güzel ikinip ebelerin dediklerini yapması gerekiyor. Mesela gereksiz ikinmalar yırtıklara sebep oluyor