K2C2 karnında başladı karin yan taraflarında, şimdi o kadar kötü ki daha çoğalmış. Ve kızarmış belirgin olmuş o kadar kaşıyıp duruyor ki 😞 isilik dedi doktor of ya ne bileyim ben hiç sıcak tutmam hep zıbınla çocuğum. 🤷♀️ suan ise kollarda var ense kulak boyun hatta alnında gördüm bugün