Kızlar oğlum 2 yaşında ve resmen onunla yalnız kalmaya korkuyorum. Eşim ise gitmesin istiyorum. Çünkü tüm gün beraber olunca yalnızca ilgisi bende oluyor. Ben koltuğa oturunca yada masaya hemen geliyor üstüme oturuyor ve kalkmıyor. Oyun oynamiyor kendi . Tuvalete bile girince çığlık kıyamet. Off icim sıkılıyor artık üstümden inmiyor resmen . Korkuyorum yeni bir gün başlayacak ve yine aynu seyler olacak diye