ysmnabd zegguvercin 3 ay çünkü beslenme reddi kadar zor birşey yok. Ne meme ne biberon alıyor. Bazen kaşıkla bazen şırıngayla verdiğim bile oldu.
nazlimom_ zegguvercin ilk 5 ay gazlı olduğu dönemler çok zordu şimdi de zor ama o gazlı dönemler cok fenaydı🥲
Diva zegguvercin 3 yaş 😬😬bitmeyen bir inat o nederse doğru olan o yemek yememe yemek seçme daha uzar gider liste
asya343 zegguvercin 4.ay atağını 1,5 ay çektim ama unuttum bile şuan 9,5 aylık 2 aydır emekliyo anamı ağlattı 😂 asla yerinde durmuyo oturmayı sevmez bende çok yoruluyorum valla bu aylar bana göre daha yorucu
Karanmomss semanurmihra aynı ben gibisin 8 den sonra delirdi şuan 10 aylık beni de delirtti sinirlerime öfkeme hakim olmak için neler yapıyorum kendime 😂😂😂
c-enfal zegguvercin bence Bir çok anne gazlı uykusuz aç emmediği dönemi diyebilir ama bunlar bir şekilde atlatılıyor emin olun büyüyor ve büyüdükçe zorlaşıyor neden dilini mimiğine tepkine hareketlerine de dikkat etmen kat va kat artıyor 1.5/2 yaş arası bence çok çok zor anlıyor ama anlamıyor gibi de yapıyor ama yapamıyor da hep böyle araftasınız ne derseniz ne yaparsanız yapın size ekstra bağımlı ve özgürleşmek istiyorlar büyüdüğünün farkına varmak istiyorlar ama maalesef gene yapamıyorlar 🤦🏻♀️😂 o yüzden anne baba desteği ilgisi oyun becerisi tatlı dili ve sakinliği çok çok önemli ve gerekli ❤️😂
hepoyleolurzaten___ ilk 5 ay gazlı dönemler çok çok zordu yenidoğan dönemi en zoru bence şimdi 7 aylık yine zorlanıyorum ama eskisi kadar değil
yenianne1721 zegguvercin İki tane çocuğum var kesinlikle yenidoğan dönemi en zoru. Hiç dilinden anlamıyorsunuz ne yapacağınızı şaşırmış oluyorsunuz E doğumdan cikmissiniz zaten vucud yorgun ama dinlenemiyorsunuz. Nerden cikti şimdi bu düşünceleri vs 🥲
srfsyt İlk 4 ay bencede emzirmeye alıştırmak uykusuzluk annenin beden/zihin yorgunluğu çok zordu şuan 9 aylık emekliyor ayağa kalkıyor tırmanıyor ama gözün üstünde olduğu sürece sorun değil
civcivoz skalonga bizde genetik ben de erken yurumusum oglum da 11 aylik yurudu esim de oyle yurumus iyi mi kotu mu bilemiyorum ama😂 yaramazliklar cabuk basladi
esesturk zegguvercin Iremylcnkya07 doğru valla Ben de tam onu diyecektim. 18 aylık bittik yani bu tempo bizi bitirdi
Iremylcnkya07 esesturk evet insanlar yok 4 ay yordu yok 10 ay yordu onlar 2 yaş sendromu görmemişler ki nerden bilsinler😂
aley1711 @“hilallpltt28” Kızım şuan 10 aylık o kadar yorucu ki Normalde 21 da uyuyan bebek bu sefer kıyameti koparıyor uyumamak için her gece kalkıyor ve oyun oynamaya başlıyor her yere benle geliyor beni görmese kriz geçiriyor çok inat kızıyor hemen