Sevsevde Kızlar küçük bebeği ol el ayak hastalığına yakalanan var mı nasıl atlattınız neler yaptınız benim dört yaşında oğlum yakalandı bir de küçük bebeğim var uzak tutuyorum ama inşAllah bulaşmaz
KemanistSalyangoz Sevsevde çok geçmiş olsun, bir haftada anca kendine geliyorlar, bir arkadasimin çocuğu aynı şekilde yakalandi.. ilaçları düzenli şekilde kullanmanız gerekiyor ek olarak bol su :)
Leblebi_tozu Sevsevde benim bebeğimde geçirdi maalesef yaşlı, yenidoğan ve kanser hastalarına yaklaşma dedi doktor. Birde güneşe çıkarma leke kalmasın dedi .
elifilyas2208 Leblebi_tozu Sevsevde ek gıda alıyor da cnm karadut şurubunu pamukla ağız içine yaralar kısmına sür yada ksrsdut suyu sulandırıp meyvesuyu şeklinde verebilirsin iyi geliyo