Şuan 32 günlük bebeğim var ve geceleri aynı durumu yaşıyoruz. Çok zorluyo açıkcası beni
Ancak böyle de memeye alışmış durumda
Eşim de sürekli emzir diyor çünkü resmen çığlık atarak ağlıyo ve 4 5 saat asla durmuyo, meme de bile çığlık atarak emdiği zamanlar oluyo
Sürekli meme verirsen seni de zorlar bence, ben emzik de veremiyorum boş gelince yine sinirlenip çığlık atarak ağlıyo.
Mümkünse eğer dikkatini başka şekilde dağıt ya da emzik almasını sağla yoksa çok zorlanırsın