DilekMila Bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık😋 ilk yoğurdunu inek sütünden yaptım 🐄 Sonra keçi sütü daha iyi dediler 🐐onu da denedim ama tat olarak keçi sütü yağlı ve ağır geldi 🙄 siz hangisini kullanıyorsunuz?🐄🐐
[silindi] DilekMila imkanınız varsa keçi sütü kullanın ama mevsiminde kullanmak daha iyi oluyor geçiler her mevsim süt vermiyor.