hilallpltt28 Herkese merhaba desmont adında bi ilaç kullandım alerjik için simdi bebeğim emmek istiyor ama o zamanlar bırakmıştı memeyi bende kullandım ilaci bırakalı 1 hafta falan oldu tekrar bebegimi emzirsem sorun olur mu kullanılar yardımcı olabilir mi