Geçen ay da bu ay da kilo alımı için doktor az diyor bu ay geçen aydan da az almış ne yapacağım bilmiyorum 2 aylık ve çok iştahsız mamayı da memeyi de içmiyor çok çok az içiyor 😓 ona yetemediğimi bakamadığımı düşünmeye başladım iyi değilim.. doktora sorduğumda ne yapmam gerekiyor diye sık sık besle diyor ama gel gelelim ki asla içmiyor diliyle itiyor çekmiyor akıtıyor mememde de zaten ağlıyor ilk ay sma ikinci ay Hipp kullandım gene sma aldım kesin kilo aldırıyor dediğiniz mama varsa deneyebilirim