Merhaba herkese .. 2,5 yaşında bir kızım var. Doğduğundan itibaren hep sakin bir çocuktu, oyuncak oynamayı pek sevmez etkinlikten daha çok hoşlanır. Onu da beraber yaparsak tabii.
Asıl meselemiz şu, bir kaç haftadır aşırı bir huysuzluğu var. Asla bir şey yapmak istemiyor, sen yap siz yapın diye cevap veriyor. Üstünü değiştirmek işkence, bezini değiştirmek zaten…. Oyunları kendi istediği gibi oynamamız lazım yoksa oynamaz. Dediğini yapmadığımız taktirde kıyametler kopuyor.
Siz ce bu bir 2-3 yaş sendrom durumu mudur ? Değilse nedir beni bi aydınlatııııığn yoksa atıcam kendimi az kaldı 😆