baharnevaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 13 aylık bu ay 2 defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldık boğaz kızarıklığı yüzünden, bağışıklığı da düşük haliyle güçlendirmek için önereceğiniz bişey var mı probiyotik dışında ne kullanabilirim acaba☹️