nnoktaa ay bizim hem gaz hem kusma tavanda yaşadığımız dönemler oldu tam düzene girdi derken şuan uykuyla çok büyük sıkıntı yaşıyorum uyumuyor 6,7 saat direniyor yani 2 saatte uyuyan çocuk.. kusmalar yine çoğaldı hareketlendi çırpınıp kusuyor el hep ağızda zaten yuvarlanmaya başladı oyunhalısından çıkmıştı lavaboya gittiğimde ve sürekli bağırıyor:( uyumadığı için ben de aptal gibi oluyorum 2 gündür ruh gibi geziyorum resmen