aybala1 Kızlar bebelac gold kullanıp bebeği kabız olan var mı yeni geçtik bu mamaya 2.5 hafta olacak ilk başta gayet iyi yaptı kakasını.( normalde sma comfort kullanıyordum. )Ama kızım cumadan beri kaka yapmıyor. Acaba mamadan mı diye düşünmeye başladım.
melekkkizim aybala1 yeni mama vs yapabilir biz ek gıdaya geçtik bugün artık doktoruna yazdım 5 gündür yapamiyirdu fitil verdi doktoru
aybala1 @nnoktaa Teşekkür ederim başlığı değiştirdiğiniz için , gerçekten bebeğimi kabız yapan bebalac goldmuş . Doktora gittik eski mamamıza döndük ve düzeldi kabızlığımız. Diğer anneler de görsünler sma dan şaşmayın bence 🙏🏻🙏🏻🙏🏻