berilberra
Kızım 22 aylık bu 3. Kişi olacak doğduğu yıl genelde iki kat giydirdim tam kış çocuğu Kasım 13 de doğdu,fakat geçen yıl da bu yıl da zıbın ustunde bir badi , penye,sert soğuğa göre deiisiyor kalınlığı altına iki tayt ya da da külotli çorap üzerinde pijama oluyordu genelde alt üst takım şeklinde giydirdim, lahana gibi üste üste de kötü,benim evim tam bir buzhane fakat bizjm kız aşırı terleyen bir çocuk olgugu için