Cennet1212 gulirmak bende oyle zannettimde etrafimdada erkek denildi inşallah sağlıkla gelir 2 erken dogumdan 1 bebegimi kaybettikten sonra cok ihtiyacim var saglikla gelmesine🙂
Tuzlu_krakerr Valla çok anlamam ama kesesi benim oğlumun ki gibi erkek diyorum ben😅 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ☺️
Cennet1212 Tuzlu_krakerr insallah amin yeter ki saglikla gelsin 1 bebegimi kaybettim 1 ide 3.5 ay yogun bakimda kaldi insallah bu minik zamaninda gelir