Bu sene kpss ye kayıt yaptırdım çok büyük bi beklentim yok. Hafızım ön lisans ilahiyat mezunuyum yazın kuran kursu hocalığı yapmak için kayıt yaptırdım. Dhbt sınavına da hazırlanıcam. Nasıl bi program yapmam lazım hangi konulara çalışıcam hiç bilmiyorum. Girenler yardımcı olabilir mi