Omurozgun Merhabalar sevgili anneler. 🌸Kızım 6 buçuk aylık gün içinde bağırmalar, çığlıklar, yumruk sıkmalar başladı sanki bi sinirlilik hali varmış gibi. Bu durumu yaşayan oldu mu veya konu hakkında bilgisi olan var mı?
seyma2565_ Bizimki 8.5 aylık bu ara sürekli o haldeyiz ellerini sıka sıka bağırıyor bakınca susuyor galiba konuşamadığı için onu bi seslenme yöntemi olarak kullanıyor diye düşünüyorum o şekilde yaptığında bakmıyorum sonra babıldayarak sesleniyor böyle böyle unutur inşallah
Annisi24 Benim oglumla 7 aylıkke falan cok çığlık atıyodu psikolojim bozulmustu resmen 😂 simdi çığlık atmıyo ama bagırıyo ve resmen cok sinirli elleri yumruk yapıp kızıyo bana bisey istediğinde 10 aylık
seyma2565_ Annisi24 sadece mama sandalyesinde yaptığını fark ettim galiba mama sandalyesini sevmiyor ellerini sıka sıka kızıyor oturunca