Ayrıca 3. Bebeğinizi, ilk 2 bebeğinizde yaşayamadığınız duygular için istiyorsunuz da, siz 3. Bebekle ilgilenirken ilgilenmeniz gereken ikizlerinizde olacak. 21 aylıklar diye sorumlulukları bitmiyor ki. Bu düşünce yapısını çözemedim. Tek bebeğim var 13 aylık. Günde 3 öğün dengeli ve sağlıklı menü düşün, hazırla, yedir, yıka,uyut sonra sar başa.. Ben sadece kolay bir çorba yapıp 2 gün aynı çorba ile gün bitirmeyi de bilirim ama mesele elinden geldiği kadar doğru, bilinçli i, özverili bir ebeveyn olmak. Süreç ve şartlar böyle iken başka bir bebek düşüncesi bence diğer bebeklerinizden kısacağınız hatta onları ihmale kadqr gideceğiiniz Bir süreç olur. Burada sizin yorgunluk ve duygu durumunuzdan bahsetmiyorum bile. Artı eksiyi oturun yazın öyle karar verin. Bir can sonuçta iyi bakılamayacaksa sırf istiyorum diye bebek yapılmaz