Oğlum 7,5 aylık. Ek gıda alıyorız haliyle anne sütüyle birlikte tabii. Ama 3.gün olacak kaka yapmıyor ıkınma eylemi var ama gelen giden yok oysaki en çok dikkat ettiğim şeydir. O yüzden öğün verirken kabız ishal yapmayacak şekilde ayarlıyorum ama olmadı. Dün tırnak kadar bir kaka yaptı o kadar onu saymıyorum bile. Bugün incir kefir , kabak çorbasına gün kurusu verdim. Gelen giden yok.. önerileriniz nedir? Sağlık ocağı mı doktor mu mantıklı olur?