Hanımlar bebişim 2.5 aylık ilk ay kakasını her gün yaptı ama sonra ben en fazla 9 güne kadar bekleyebildim çok fena ıkinıyor kendisi kakasını yapamıyor gliserin kansuk fitille yaptırıyorum sağlık ocağı sonradan düzene girer dedi ama etraf fitile alışır kendisi yapamaz diyor hiç böyle bı durum yaşayan oldu mu ne yapmaliyim