Kızlar oğlum 16 aylık yaklaşık 10 gündür mamayi 180/210 cc sadece gece yatmadan önce veriyordum zaten benide emiyor ama doyuracak kadar degil tadımlık diyelim .Dün maması bitti bende çarşıya inmeme rağmen almayı unuttum zaten Bayadır mamayi tamamen kesmeyi düşünüyordum. Dün gece mamanjb sonunu yaptin 120 cc yi zor içti bende bugün yeni mama almadim biraz denemek istiyorum .Sizce erken mi olur?