Merhaba hanımlar bir şey sormak istiyorum 2 ay 22 günlük bebeğimin gündüz uykuları hiç derin değil nefes hızından ve gözlerinin içten oynayışından derin uykuda olmadığını anlıyorum ve 30. Dakikada hemen uyanmış oluyor gece uykusunu 22.00 gibi yapıyor aceba bu gündüz uykusu normal mi?