esilamom02 Kızlar 6 ay olmamıza 4 gün kaldı 2 kutu mama kaldı hep stoklayarak alıyorum sıfıraltı ay maması var acaba bitireyim mi 6. Aya geçince 2 numara mı alayım bilemedim ben
suheyla92 esilamom02 benim oglum 2 gun sonra 6 aylik olcak bir aydir 2 numara mama kullaniyorum daha doyurucu olduğu icin doktoruna sordum sakincasi yok dedi. Artık doymadigini hisseddiyordum çünkü 1 numara mamayla. Bence gunde 1 2 kez vererek bitirin ama yatmadan once ve sabah 2 numara verin
uykusuzluklarinanasi esilamom02 6. ayı bitirmeniz gerekiyor 2 numara kullanmak için zaten üzerinde de öyle yazar. içerikleri farklı dikkat edin lütfen ayınızı bitimeyi bekleyin