Merhaba kızlar benim kızım 3 yaşında 2 haftadır tuvalet eğitimindeyiz çişi hallettik onda sıkıntı yok ama kaka allahım hiç bir şekilde söylemiyor kakasının geldiğini farkettiğimde hemen tuvalete götürüyorum kesinlikle yapmıyor. Üzerini geri giydiriyorum sonra bi bakmışım altına yapmış yaptıktan sonra da eliyle tutuyor saklanıyor ilk tuvaletini halının üzerine yaptı o zaman çok kızmıştım ondan dolayı mı bilmiyorum. Ama sonra hiç kızmadım sürekli konuşuyorum onunla işte çişimiz tuvalete kakamız tuvalete diye şarkı söylüyoruz kaka gelince anneye söyle tamam mı diyorım anne yoksa babaya söyle falan ama yok her defasında iç çamaşırına yapıyor nasıl bunu alıştıracam bilmiyorum yardım edin lütfen🥲🥲🥲