Bizim bırda büyük bir market var eşim ordan set almıstı bana blendır mikser bide doğrayıcı cıkıyor içinden oradaki kadın grantı kagıdı da verdi her neyse 2 hafta oluyor alalı bugün açtım tatlı yapacaktım o doğrayıcı ile bisküvi ezeyim dedim bi baktım kırık ucu cıkmıs sizce değiştrymmi gidip yoksa blendir mikser yeter mi o cok önemli değil mi 700 e falan almıstık