Doğum yapalı 4 ay oldu digumdan 75 gün sonra ilk regl oldum başka da olmadım bu ay o kadar çok gecikti ki test yapmaya strese girdim en son belirli gün aralıkları ile üç tane test yaptım negatif doktora yazdim normal olduğunu yinede bir muayene gerektiğini söyledi