7ay 18 gunluguz 15 gun once test yaptirdik negatifti doktorumuz artik yavastan verin dedi yogurt peynir yumurta diye.1 haftadir peynir 6 gundurde yogurt veriyorum herhangi bir belirti olmadi sadece kapya biber denemistim o hemen yuzunde kizariklik yapti 2 tane kucuk. Sizce gidişat bu şekilde gider mi ? Olsaydı bir sey bu zamana kadar olurmuydu ? Kakada felan cok sukur bir seyde gormedim. Birde alerji mamasindan normal mamayada gecirdi 2 gundurde onu veriyorum hep .