Anneler napıcami şaşırdım 37günlük bebegim var emerken zorlaniyo süt birdeb geliyo üstü başı ıslanıyo benim üstüm başım hep süt oluyo dk başı üstümü degişmekten makina acmaktan yoruldum biyere gidemiyorum korkuma üstume süt geçicek diye. Benle aynı durumda olan varmi nasıl cözulucek bu durum yardım edin.