Geçen gün çatının arasinda yavru kedi bulduk ama oraya çıkması imkansız annesi bırakıp gitmiş 2 gün orda kaldı takip ettik hiç başka kedi gelmedi sonra aldık kapının önünde kutuya koyduk 2 gündür duruyor süt tozu aldım biberonla biraz içiyor daha çok küçük ama korkuyorum çocuklar oynuyor onunla bit pire felan varmidir bulaşır mı diye bugün baktık kutusu ıslanmış çişini yapmış sanırım onu değiştirdik ama kutunun içine sünger koymuştuk biraz kan vardı süngerde bi komşu kediye baktı sirtindada vardı kan ama sanki biyerden sürülmüş gibiydi yani sırtı kanamıyordu herhangi bir kan akacak kesiklik yoktu nerden gelmiş olabilir o kan bilgisi olan napmam gerektiğini anlatabilir mi annesi daha gelmez mi acaba etrafta öyle doğum yapmış kedide görmedik hiç