Kızlar ben yaklaşık 5 gündür hastayım öksürükle başladı şimdi de burnum akıyor 2 gündür 9 haftalık bebeğim var normalde bir semptom göstermiyordu ama bugün gözleri kızarık ve normalinden çok hapşırmaya başladı arada bir de öksürüyor burnunu temizliyorum bunun harici ne yapabilirim? Doktora götürmeli miyim? Sanırım ateş olmadan birşey yapamıyorlarmış ne kadar doğru bu lütfen aynı durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi korkuyorum