senayaltun Kızlar 7 haftalık hamileyim 2 dir gidiyorum doktor usg ye yolluyor neden acaba bir sorun mu var
Asyaamerve senayaltun bı sorun olsa söylerdi bence canım, iyidir inşallah güzel düşünelim güzel olsun. Sağlıkla kucağıniza alın 💜