Merhaba sevgili anneler aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl çözüm buldunuz allah rızası için yardım edin. 7 aylık bir kızım 5 ay boyunca kolik sıkıntısı yasadık deli gibi aglıyodu yaşayan bilir artık çıldırıyodum kafamı duvarlara vurmak istiyordum sürekli aglıyordu sürekli tam herşey yoluna girdi sıkıntılarımız bitti. Uyku düzeni oturdu günde 2-2.5 saat uyuyo gece uykuları da yavas yavas oturuyo derken 1 haftadır sabah 6 da kalkıyo aksam 21.00 a kadar gün icerisinde yemin ederim abartmıyorum yarım saat maksimum uyursa uyuyo. 2 saat ayagımda sallıyorum yatagına bırakıyorum pat gözlerini acıyo tekrar uyumuyo saatlerce sallıyorum gece gündüz. Günün en az 6 saati onu uyutmaya cabalıyorum. Gece her saat bası emmeye kalkıyo. Artık o kadar yoruldum o kadar yoruldum ki. Diş çıkartıcak öyle tahmin ediyorum. Ama gercekten tükendim diyebilirim. Bu durumu yasayab annelerden en azından gecicegini duymak istiyorum😭😭😭😭😭