ikincibaharrrr Kızlar tokatlıyız kayınvalidem getirdi tazecik tokat yaprağı 5 Kg sizce kaç TL ye satılır daha önce alan var mı ne kadara aldınız bizde ona göre satacağız
atlasmommm 600 falan ideal bence bu arada büyük mü yapraklar uzun zamandır arıyorum bulamadım kışlık için
ikincibaharrrr atlasmommm kendi bahçelerinden yapıyorlar çevrede geçen sene herkes 800 e sattı has tokat yaprağı diye bu sene 600 e satmazlar:/ evet büyük ve kayınvalidem 5 kg bidona basıyor ama nerdeyse 5 kg dan 2 kat fazla çıkıyor baya basıyor ve titiz
Noname21 ikincibaharrrr ay evet öyleydi sözde gerçi ben beğenmedim 😀 sizinki has ince tazecik narin olanşrdansa ben alayım ama kart çıkarsa reklam ederim buraya 😀😀
ikincibaharrrr leylmom evet bizim çevre de 1000 e satıyor şuan bende alanları merak ettim kaça alıyorlar mış biz aza mı satıyoruz yoksa pahalıyamı diye
Busra3460 ikincibaharrrr ay bende tokatlıyım 🥰 şimdiden bol satışlar hemşerim 😂 yaprağın emeği çok oluyor ideal 700 800 falan tokatta erbaada falan da o fiyatlara satılıyor hatta bazıları daha fazlaya bile satıyor. 🍀🍀