nur944 mantığını çözdünüz Demir damlası ilaç değildir takviyedir demir depoları boşalırsa yerini hemen alır yani dozaji açmadığınız sürece Demir zehirlenmesi yaşamazsınız korkmayın en fazla 7 ayda kanda Ferittin oranı güzel çıkar doktor damla önerir dozu az tutar kullan der yada Ferittin oranı düşük çıkar dozu arttırır kullanın der .
1 yaşına kadar tavsiye ediyor hekimler genelde.
Hangi markayı alacaksınız bilmiyorum ama hepsinin kiloya göre dozu var kafanıza göre vermeyin danışın araştırın reçete de prospektus bakın .
Şunuda unutmayın doktor bebeğinizi kilo boy enerjik nörolojik olarak çok iyi incelemiş olması lazım ki vermeyin demiş olabilir .
Çünkü Demiri çok düşük olan bebekler genelde enerjik olmaz kilo alımı zorlaşır iştahsızlık olur güçsüz kalırlar
Hekimlere saygım var ama bazen de belli olmuyor maalesef kendimiz araştırmaya giriyoruz .
Kafanızda soru işareti kaldıysa başka hekimlere de danışın şahsi fikrim .